Header Ads

Barış Arduç'a çok güldüm !!!

Barış Arduç'a çok güldüm!

ALTIN Kelebek'te 'En Iyi Komedi Oyuncusu' dalında erkeklerde Barış Arduç ödül aldı. Bu cümleyi gülmekten ancak dördüncü denememde yazabildiğimi belirteyim.

Altın Kelebek 'jürisi'nin hangi "kriteri" göz önünde bulundurarak Arduç'u 'komedi oyuncuları' arasına aldığını gerçekten merak ediyorum. Hiç mi kimse "Ne yapıyorsunuz, komik olmayın?" diye kendilerini uyarmadı?

Hangi komikliğini gördünüz de böyle bir seçim yaptınız Allah aşkına?

Arduç'un Kanat Atkaya'nın adayı olmadığını umuyorum. Vallahi Leonard Cohen'in kemikleri sızlar öyle bir şey yaptıysa...

Herhangi bir kütüğe ya da süpürge sapına Barış Arduç maskesi takıp dizide gösterseniz daha komik olur ama Barış Arduç olmaz! Arduç her şey olabilir ama komedi oyuncusu? Bak bana yine bir gülme geldi!

Bu sözlerime Barış kızacak olsa da içten içe bana hak verdiğine eminim...

Hadi Güldür Show'daki Çağlar Çorumlu'yu, Onur Buldu'yu geçtim, ya arkadaş Barış Arduç'u en iyi komedi oyuncusu adayı gösterirken rol arkadaşı 'Koriş'ten de mi utanmadınız?


daha fazlası için sitede gezinin!!

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.